22 Temmuz 2012 Pazar

MAKING Elişi Dergisi

Bloğunu zevkle izlediğim Torie Jayne'nin sitesinde Making adındaki bir el işi dergisinin sitesinden bahsediliyordu.Temmuz sayısında Torie Jayne'nin yaptığı çalışmalar varmış.Deniz kabuklarından ayna ve lamba yapmış.Çok beğendim.




MAKING dergisinin sitesini inceledim. Living bölümündeki çalışmalar daha çok bana hitap ettiler.  Kağıttan elbise yapımı vardı. En çok da onu beğendim.

Dergi üyeliği için üye oldum ama sadece paket alımı var.Ben öncelikle incelemek için 1 tane almak istedim ama yönlendirilen siteden alamadım. Başka bir sitede buldum ama derginin fiyatı siterlin olunca pahalı geldi.Biraz daha araştırırken iPhone ve iPad için versiyonunu buldum.

iPhone ve iPad için uygun fiyata Making dergisini indirebilirsiniz.2,99 dolarmış.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler