29 Temmuz 2012 Pazar

Periler Diyarı Teraryum Yapımı

Ben daha ilkokul çağında olduğum zamanlarda sadece TRT1  yayın yapmakta iken pazar günleri saat 12:00'de  çocuk filmleri kuşağı olurdu.(Annemde ne hikmetse bizi sürekli o vakit banyo yaptırırdı.) Hansel İle Gratel, Kırmızı Başlıklı Kız gibi klasiklerin filmleri olurdu. O zamandan sanırım bende Peter Pan'ın yaşadığı o ağaç evlerin olduğu Tinkerbell gibi perilerin uçtuğu bir orman görüntüsü aklımda kaldı.

Martha Stewart'ta ilk terrarium yapımını izlediğim zaman da çok büyülenmiştim.Böyle bir şey varmış da neden görmedim ben diye şaşırmıştım. O kadar internette gezerim ama teraryumdan haberim yoktu. Hele  ismi de Fairyland Terrarium (Periler Diyarı Teraryum) olarak söylenince, tam da benim sevdiğim şey dedim. :)) Ben de eve böyle bir şey yapmalıyım telaşesi ile internette araştırmaya başladım.

Tabii yapacağım diye heves edip de o minik aksesuarları bulamayınca benim teraryum yapma planım suya düşüverdi. Bir şeyi yapmaya karar verince eksik olan şeyler varsa uyduruk da olsa yapamam. İllaki o minik aksesuarlardan olmalı yoksa periler diyarı havası nasıl olsun ki ama ? Huy işte malesef.

Güzel bir faunus, bitkiler almak çok basit ama önemli olan periler diyarı havasını vereceğim aksesuarları bulmaktı.O zaman nedense ETSY de aramak da aklıma gelmemişti.

Bugün tesadüfen minik kuş biblosu ararken karşıma Enchanted MushroomLand' de  Teraryum Minyatürleri çıkınca çok sevindim. Artık biraz daha araştırma yaptıktan sonra teraryum yapımına başlayabilirim. :)

Bunun gibi bir teraryum yapmayı istiyorum.



Bunlarda  Enchanted MushroomLand'dan ilk etapta görüp beğendiklerim. 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler