15 Aralık 2012 Cumartesi

Hobi Ediniyorum # Copic Kalemleri İle Boyama

Tiddly Inks
Copic kalemlerini duydunuz mu? Ben de kısa bir süre önce posta kardı yapımı ile ilgili bazı videoları izlerken Copic kalemlerini gördüm.Çok çeşitli renkleri olan bu kalemler ile o kadar güzel boyama yapıyorlar ki bayılıyorum. Youtube'ta bir süredir de bu kalemlerin kullanımı ile ilgili videolar izliyorum.

Copic kalemlerini araştırdığım kadarı ile her kırtasiyede bulamıyormuşsunuz. Fiyat olarak pahalı oldukları için midir yoksa çok talep görmediği için midir bilemiyorum.En iyisi internetten almak diye düşünüyorum. :))

Üniversite yıllarımda Kadıköy'deki Güven Kırtasiye'ye çok giderdim.Ahşap boyama kursuna başladığım zamanlarda malzeme almaya giderken sonraları işe başladıktan sonra Kadıköy'e uğradığım zamanlarda öylesine gezmek için bile gittiğim olurdu.Çok severdim. Şimdi Kayseri'de en çok özlediğim yerlerden biridir.Çok şükür internet var. Güven Sanat olarak bir web siteleri var.Oradan Copic Kalemler ile diğer malzemeleri rahatlıkla alabilirsiniz.

MALZEMELER

1) Copic Ciao Kalemleri : Güven Sanat'tan alabilirsiniz.Tek tek ya da grup olarak satılıyor,



2) Kaliteli bir kağıt seçebilirsiniz ya da yine Güven Sanat'tan alabilirsiniz.




3) Birde kağıda çizeceğiniz bir resime ihtiyaç var.Google görsellerden Boyama Kitabı ile arama yaparsanız birçok resim çıkıyor.Onları kağıdınıza çizebilirsiniz.

Malzemeler bu kadar. :)

ANLATIMLI VİDEO

Copic kalemleri ile ilgili Youtube'ta çok fazla video var.
Suzanne Dean adındaki sanatçının videolarını beğendim.Saç, elbise, ten rengi boyamayı tek tek anlatıyor.

Bunun dışında aşağıdaki linklerden de videolar izleyebilirsiniz.
1.Basic Blending Techniques With Copic Markers
2. Copic Tutorial
3. Diğer


BLOG
Tiddly Inks bloğunu çok sevdim. Copic kalemleri ile yaptıkları çizimlerle harika kartlar yapıyorlar.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler