18 Nisan 2013 Perşembe

Şişelerden Dekorasyon

Birkaç gün önce daha iyi beslenme kararı aldım. Günlük aldığım besinlerin daha vitaminli ve de mineral kaynaklı olmasına dikkat edeceğim. Daha ziyade karbonhidrat ağırlıklı besleniyorum. :(
Bundan sonra düzenli olarak her gün bir tane de maden suyu içme kararı aldım. İçinde bol kalsiyum, magnezyum ve de diğer mineralleri bulundurması sebebi ile çok faydalı imiş.
Maden suyuna başlayınca bari şişesinden de dekoratif bir şeyler yapayım dedim.  :) Neler yapabilirim diye biraz araştırdım. Çok değişik bir şey bulamadım aslında. Genelde basit bir şekilde şişeleri gruplayarak kullanmışlar.











1 yorum:

  1. Bayıldım bayıldım ne kadar güzel, iç açıcı bir yayın olmuş.. Böyle evim ve dekorasyonum olsun isterdim..:))

    YanıtlaSil

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler