28 Mayıs 2013 Salı

Kendin Yap: Tahta Kaşıktan Bitki Etiketi Yapımı

Uzun zaman önce Pinterest'te tahta kaşıktan yapılan bitki etiketlerini görmüştüm. Çok beğenmiştim ve ben de yapmak istiyordum.
Migros'tan yeni aldığım teneke saksılara geçen seneden beri dikilmeyi bekleyen  dereotu ve reyhanı ancak bu sene dikebildim. Sonra da Migros'ta bulduğum minik kaşıklardan bitki etiketi yaptım.
Sonuçtan çok memnun kaldım. :)) Hatta gidip gidip bakıyorum.


Malzemeler
-------------
Tahta Kaşık
Akrilik Beyaz Boya
Silikon Baskı
Renkli Mürekkep Pedi
Renkli Kalem

Adım adım aşağıdaki fotoğraflarda görüldüğü gibi işlemleri yapıyoruz. Ben verniklemeden kullanmayı tercih ettim.


3 yorum:

  1. Deryacim cok güzel olmuslar. Ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
  2. tahta kaşığa yazık ya. plastik kaşıklar da aynı işi görür bence. hem ıslanınca şişmez.

    YanıtlaSil

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler