29 Haziran 2013 Cumartesi

Kendin Yap: Kumaş Bant Yapımı

Kumaş bantları çok beğeniyorum. Ahşap objeleri süslemek, hediye paketi yapmak, ev dekorasyonunda mumluk, saksı, fotoğraf çerçevesi süslemek, kutlamalar için cupcake süsü yapmak  gibi aklınıza belki sizinde gelebilecek bir çok yerde kullanılabiliyorlar ve de çok da güzel bir ayrıntı katıyorlar.
Ben de Etsy'den birkaç tane kumaş bant almıştım. Sonra keşke evdeki kumaşlarla kombin yapabileceğim kumaş bantlarım olsaydı derken insanların kendi kumaş bantlarını kendilerinin yaptığını görünce çok şaşırdım ve sevindim.
İnsanlara bayılıyorum. Her şeyin çözümünü ben daha düşünürken bulmuş oluyorlar. Henüz kendi bandımı yapamadım. Onu da yaparsam mutlaka paylaşacağım. Bu arada yabancı bir sitede Dreamcar akrilik şeffaf bant kullandıklarını gördüm. Türkiye'de de satılıyor. Ben yaparsam bu banttan kullanmayı düşünüyorum.Çeşitli genişlikte olan tipleri de var.

Aşağıdaki resimleri Penelope and Pip 'den aldım. Sitesinde detaylı anlatımı var. Kısa sürede yapılıyor.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler