20 Haziran 2013 Perşembe

Malzeme Tanıtımı: Ütü İle Çıkan Nakış Transfer Kalemi (Frixon)

Nisan ayında size nakış transfer kalemi olarak kullanılabilen Firixon marka kalemden bahsetmiştim. Bir türlü denemeye fırsatım olmamıştı. Ceyda'ya diktiğim patchwork pikeye ekleyeceğim nakışlı tavşan ailesini yapmaya başlamışken, bu kalemi de kullandım. Çok beğendim.
Mesela kumaşa deseni çizdim. Bir kısmını nakışladıktan sonra beğenmediğim yada yapmayacağım yerleri ütüleyip sildim. Çok pratik oldu. Bundan sonra kesinlikle bu kalemi kullanacağım. :))






2 yorum:

  1. Hmm bunu duyduğuma sevindim,teknoloji bu işlere yaramalı işte. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. deseni kumaşa nasıl aktardınız kopya kağıdı mı kullandınız yoksa kendiniz mi çizdiniz

    YanıtlaSil

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler