13 Eylül 2013 Cuma

Hobi Ediniyorum # Doodle Karalama Sanatı

Çoğumuz telefonda konuşurken, düşüncelere daldığımız bir anda , bir toplantı esnasında ya da ders dinlerken önümüzdeki kağıda basit karalamalar yaparız. Benim favori karalama resimlerim mutlaka çiçeklidir.
Karalamanın bir sanat tipi olduğunu duymuşmuydunuz bilmiyorum ama Doodle olarak bilinen bir sanat.
Çok basit geometrik desen çizimleri yaparak hemen herkes kendi çapında doodle sanatçısı olabilir. :) Hem sağlık açısında da beyin jimnastiği yaptırdığı için olumlu etkileri varmış.
Çok karmaşık desenlerden ziyade ben daha çok basit karmaşık olmayanları sevdim. Örneğin beğendiklerim:






MALZEMELER
Kağıt ve kalem 


ANLATIMLI VİDEO






1 yorum:

  1. Aaa şimdi sizden duydum çok şaşırdım çok enteresan.. Ben genelde karalama olarak yıllardır hep adımı yazarım. Artık belki 100 belki 500 kere. Kağıt dolunca arka yüzüne geçerim. Çok enteresan ama..:))
    Çok selam ve sevgiler..:))

    YanıtlaSil

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler