26 Kasım 2013 Salı

Youtube'taki Elişi Kanalı: MyCraftChannelOnline

Bugüne kadar yaptığım çoğu şeyi youtube'ta video izleyerek öğrendim ve hala da öğreniyorum. Biraz da maymun iştahlı olduğum için youtube tam bana hitap ediyor. Uzun süreli bir kursa gidip vakit harcamaktansa aklıma gelen şeyi arayıp bulup anında bilgi sahibi olabiliyorum.
Tabii Youtube'un bir kötü yanı da var ki o da çok fazla video olması ve bunların içinden beğendiklerimi bulabilmek için de biraz zaman harcamak gerekiyor.
Bugüne kadar üye olduklarımın içerisinde en çok My Craft Channel Online'ı çok seviyorum. Çok kaliteli bir kanal. Buradan değişik el işlerinin yapılışını öğrenebiliyorsunuz yada fikir sahibi olabiliyorsunuz. Çeşitli el işi sanatçılarının videoları var. Ben bunlardan en çok Heidi Swapp'ı beğeniyorum.

Heidi Swapp- Create to Remember: Mini Wooden Frame



Heidi Swapp - Book In a Box



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler